петак, 16. октобар 2009.

Slike Rouz Makgoven-Pejdz

18 коментара:

  1. ona je prelepa...divne si slike izabrala...

    ОдговориИзбриши
  2. ona je meni bzvz... Bolje da je ostala Pru!!

    ОдговориИзбриши
  3. bolje da je ostala i Pru pa da ih posle bude pet kad dodje Billy

    ОдговориИзбриши
  4. I ja se slazem u potpunosti sa tobom.Pru mi je bila Najbolja!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Dodji kod nas da te pojede SAVA SAVANOVIC

    ОдговориИзбриши
  6. ja nevolim ovu gaduru na slici bolje da je ostala pru a da se ova nije ni pojavila.kada ce biti prva sezona serije cari .molim vas da izbacite ovu glupavu rose iz serije cari jer tamo ne pripada

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман01. март 2010. 21.34

    pru je extra ova je bzv

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман04. јун 2010. 16.08

    extra si...pejdj prelepa siiiiiiiiiii....

    ОдговориИзбриши
  9. cari jezivo kad bi to stvarno postojalo

    ОдговориИзбриши
  10. piper phoebe prue
    4ever paige je tu kao zamena i tako ce i ostati ko je uz mene nek napise p3

    ОдговориИзбриши
  11. MOLIM SVE BUDALE DA SHVATE DA JE
    PEJDŽ NAJBOLJA.TI BUDALO GORE ANONIMNI, NE,AH NE, NE
    JEDI GOVNA JER JE PEJDŽ C A R I C A.

    ОдговориИзбриши
  12. PEJDŽ TI I FIBI STE NAJ GLUMICE . POZDRAV OD ACE .
    PPPEEEJJJDžDžDž JE NAJBOLjA .

    ОдговориИзбриши
  13. joj jeste i vi glupi sve su super!!!!!!!!!!! <3 glupi ste nemogu vam opisai kolko!!!!!!!

    ОдговориИзбриши