недеља, 11. октобар 2009.

Slike Fibi Halliwell

34 коментара:

  1. Na 3. slici je prelepa!! Hvala za slike! pozz

    ОдговориИзбриши
  2. da bas je lepa
    a pogotovo na drugoj i trecoj

    ОдговориИзбриши
  3. ona mi je najsladja.........slike su extra... <3

    ОдговориИзбриши
  4. Fibi je odlicna,obozavam je preslatka je jedna od mojih najomiljenijih glumica.......................................VELIKI POLJUBAC

    ОдговориИзбриши
  5. -Prelepa ja na swe 3 slike....Ruzica

    ОдговориИзбриши
  6. Smisli nam caroliju da raznesem makedonku(rospiju od nastavnice hemije)
    PS. Nadamo se bivsu

    ОдговориИзбриши
  7. E koliko sezona ima serija CARI....??

    ОдговориИзбриши
  8. FIBI JE PRELEPA OBOZAVAM JE SAMO TAKO NEK NASTAVI!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. ekstra si jako si lepa samo tako nastavi!!!!!!!!!!!!!!!!! (pisala:ana andric)!@#$%^&*

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман1. март 2010. 13:05

    Ona je najlepsa zacarana !!!!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман17. март 2010. 21:45

    FIBI JE CARICAAAA!NAJLEPSA JE!!!!!!<3

    ОдговориИзбриши
  12. jednom sam napravio napitak za unistavanje i pronasao knjigu senki .serija cari je strava pa cak i ime.

    ОдговориИзбриши
  13. ma alyssa je najbolja i najlepsa...........

    ОдговориИзбриши
  14. fibi je najlepsa...bas je extra i prawa je zenska.....cao swima....;)

    ОдговориИзбриши
  15. Alyssa je moja omiljena glumica,prelijepa je!

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман21. мај 2010. 18:29

    Zar nije preslatka?Ima prelep osmeh.Strasno mi se svidja njen stajling i u seriji i u privatnom zivotu.

    ОдговориИзбриши
  17. sve 4 su slatke i lepe volela bih da je serija trajala jos duze ali nema veze. Obozavam ovu serju uvek ce mi biti omiljena!!!!!!!!!!!!!Fibi je jako lepa ja volim sve njih samo napred alyssa :D

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман4. јун 2010. 16:16

    prelepa si........

    ОдговориИзбриши
  19. ja volim prue tako je salazjliva i lepa vestica ja uvek kada se igram sa drugaricama seriju charmed ja glumim ulogu pruiu puo poljuaca i pozdravaa za fi... i pajper i super je sto je ad repriza u pola 10 jer mogu da gledam i super je to sto je sve iz pocetka a ije kraj serije charmed

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман23. јун 2010. 22:31

    A na prvoj slici je ljepsa nego iko....nadi joj jos slika i stavi divna je .......

    ОдговориИзбриши
  21. fibi je lepa,a lepe su i pajper i pru.nekome se samo svidja fibi,nekome pajper i nekome pru,a mozda nikome nijedna ili sve tri,ne znam mozda se nekome svidja na primer pajper ili pru,a napisao je da mu se svidje fibi zato sto drugi to pisu i on/ona zeli to da upise da bi bio u centru paznje i onda hvali fibi a uopste je nevoli i pise o nekome a voli pajper ili pru,a mozda pise o fibi pajper i pru nesto lepo a uopste negleda cari i pise a ustvari nezna o cemu se radi

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман25. јул 2010. 19:05

    da li su fibi,pajper,i pru vestice

    ОдговориИзбриши
  23. http://www.facebook.com/pages/shz/151092971570241?ref=sgm udjite ovde ima jos mnogo slika od svih

    ОдговориИзбриши
  24. FIBI TI SI NAJBOLJA I JA SAM TVOJ FAN.
    GLEDALA SAM TVOJE FILMOVE NAJBOLJA ULOGA JE
    BILA TVOJA.

    ОдговориИзбриши
  25. PHOEBE I PAIGE NNNAAAJJJBBBOOOLJLJLJEEE

    ОдговориИзбриши
  26. 1 slika je najbolja ~love~

    ОдговориИзбриши
  27. <3 nnnnnnnnnaaaaaaaajjjjjjjjjjjbboljljljaaaaaaaaaaaaaaaa
    ppppppppppppppppphhhhhhhhhhhhooooeeebbbbeeeeeeeeeeeeeeeee

    ОдговориИзбриши
  28. ALYSSA Milano je rekla1. фебруар 2011. 16:58

    To sam ja ALYSSA Milano as Phoebe Halliwell

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман3. јул 2012. 18:05

    Fibs je najljepsa u cari

    ОдговориИзбриши