понедељак, 5. октобар 2009.

Nesto o seriji "Cari"

Rezija:Konstans M.Burdz
Uloge:Holi Meri Kombs.Alisa Milano,Senon Doerti...

Sestre Halivel,Fibi,Pajper i Prudens su bile obicne devojke, kao i sve druge u San Francisku.Jednoga dana otkrivaju da imaju natprirodne moci.Pronalaze knjigu senki koju su pisale vestice-njihovi preci i shvataju da se njihov zivot u korenu promenio.One postaju dobre vestice koje se bore protiv zlih demona, a da pri tom ne koriste svoju moc radi licne koristi.
Koliko god se osecale mocno zbog svoje cudne sudbine, vrlo brzo shvataju da nije nimalo lako biti dobra vestica...

49 коментара:

  1. Charmed je ekstra serija,najvise volim Fibi Halliwell najlepsa je........

    ОдговориИзбриши
  2. charmed su super najvise volim holly odnosno piper ni pheobe i pru nisu lose ali ne volim paige .cole mi se smucio

    ОдговориИзбриши
  3. charmed je dobra serija,najvise volim Fibi Halliwell zatim Pajper,Pru,Pejdž

    ОдговориИзбриши
  4. Meni su sve ♥SWEET♥...Ali je meni omiljena Pru.
    Pozdrav svima.:)

    ОдговориИзбриши
  5. SERIJA JE EXTRA,MOGU DA JE GLEDAM 100 PUTA,I NECE DA MI DOSADI.

    ОдговориИзбриши
  6. seronje serija je cool a ti kozo stwarno smaras

    ОдговориИзбриши
  7. fibi je zakon ma sta a tebe li vidim jos jednom stvarno si glup zajebi serka

    ОдговориИзбриши
  8. serija je cool ma sta reci charmed je zakon/ srbobran srbija / tamara tijana dejana/

    ОдговориИзбриши
  9. serija je stvarno coooooool!najbolja i najlepsa je alica milano!

    ОдговориИзбриши
  10. DAAAAAAAAA!SVE TRI SU EXTRA I COOL! HOLLY,ROSE I ALICA SE SUPER SLAZU!ZAKON SU!!!

    ОдговориИзбриши
  11. kako da skinem epizode??????recite plzzzzzzz

    ОдговориИзбриши
  12. Serija je SUPER,obozavam je,a omiljena mi je ALYSSA MILANO,PHOEBE,najlepsa je.Svidja mi se i Piper,a Pru i Paige mi se ne svidjaju.

    ОдговориИзбриши
  13. Pru, Pajper i Fibi su exstra, a Pejdz je odvratna i glupa!!!

    ОдговориИзбриши
  14. fibi je extra,mnogo je lepa...pejdz i pajper su super..pru je ruzna i super je sto je pejdz dosla umesto nje...kol je predivan

    ОдговориИзбриши
  15. serija je jedna od najboljih !!! meni je omiljena piper,a i ostale su super!!!

    ОдговориИзбриши
  16. SERIJA JE SUPER NEMAM RECI STVARNI JE ZAKON NIKADA MI NEBI DOSADILA!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман5. март 2010. 15:00

    sve sestre Halivel su super, ali je Pajper najlepsa.Drago mi je sto se emituje takva serija.Najvise volim ovu seriju na svetu,zakon je.
    Anastasija iz Surcina

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман8. март 2010. 15:11

    charmed serija je extra, a za one koji hoce da je gledaju na internetu neka ukucaju charmed download i udju u drugi sajt i neke epizode su cele a neke nisu. kiss za obozavaoce charmed the
    best.

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман14. март 2010. 17:26

    Jel zna neko da li se moze skinuti sa interneta kknjiga senki? xD Zelimo moja drugarica i ja da napravimo svoju jer nam obema ide engleski i verujemo u te stvari. pa,da li neko zna da li se mogu skinuti strane knjige senki sa interneta? Hvala unapred..molim vas ako neka zna neka kaze. :******************************

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман22. март 2010. 11:09

    Charmed je najbolja serija na svetu!!!Ne mogu da zivim ako propustim neku epizodu...Piper je najbolja...

    ОдговориИзбриши
  21. najbolja serija ikada!!!!!!!! ne mogu da propustim nijednu epizodu!!!! pejdz je najlepsa i najbolja!! a posle: pru, pajper pa fibi..... do sad nijednu epizodu nisam propustila i necu nijednu drugu!!!!!!! ali neka mi neko kaze kako da skinem sve epizode s interneta, a ja cu njemu poslati poklon!!! videcete kako!!!!! molim vas neka mi neko ko zna nek mi kaze kako da skinem sve epizode s interneta.............?

    ОдговориИзбриши
  22. 1pejdz-2pajper-3fibi-4pru ova serija je NAJBOLJA NA SVETU NEMOGUCE JE DA PROPUSTIM MAKAR JEDNU SERIJU SEM AKO MORAM Na TRENING..............!!!!!!!!!!!!OBOZAVAM OVU SERIJU NAJBOLJA JE SVAKI DAN JEDVA CEKAM DA JE GLEDAM..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OBOZAVAM PEJDZ,PAJPER,FIBI ONE CU KRALJICE ONE PRELEPO GLUME

    ОдговориИзбриши
  23. OVO JE NAJBOLJA SERIJA!!!! NAJVISE VOLIM PIPER HALLIWELL I PHOEBE HALLIWELL ONE SU CARICE!

    ОдговориИзбриши
  24. obozavam ovu seriju .zanimame nesto vise o znaku trojstva

    ОдговориИзбриши
  25. charmed je super serija ali najvise volim paiper,pa fibi, onda pru pa tek onda pheobe. Glupo je sto je pru otisla

    ОдговориИзбриши
  26. Серија је екстра ...... највисе ми се свидја Пхобе Халивел (Алисса Милано) преслатка је, аи Паиге није лоса ... ал Пхобе је екста и обозавам је екстра је глумица :-):-*

    ОдговориИзбриши
  27. fibi je eksta pogotovo u ovoj 4 season,preslatka je obozavam jeeeeee sve najjj:-)

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман13. мај 2010. 19:55

    Mislim serija je ekstra,gledo sam je i pre par godina,Pru,pajper,pejdz su ekstra ali je fibi najlepsa

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман28. мај 2010. 12:53

    serija je moj zivot,nesto najlepse na svetu sto sam ikad gledala, obozavam ih sve, glupo je sto je pru otisla, ni ja nisam ni jednu epizodu propustila, ovu sam seriju gledala i 2005.godine...nemas sta da kazem jedino......SUPER JE....

    ОдговориИзбриши
  30. Анониман30. мај 2010. 13:35

    PRU I FIBI su najlepse i najmocinije vestice.
    One su COOOOOOOOOOOOOOL!!!

    ОдговориИзбриши
  31. Koliko su svaka od glumica radile seriju

    ОдговориИзбриши
  32. Анониман24. јун 2010. 22:03

    Kako idu cini moci trojstva u seriji?(text).

    ОдговориИзбриши
  33. Анониман24. јул 2010. 08:32

    Pru lici na moju zubarku !

    ОдговориИзбриши
  34. Анониман24. јул 2010. 13:30

    charmed se prvi put prikazivala na pinku.Pa se sada prikazuje i na fox-u ima sve epizode i sve njihove knjige

    ОдговориИзбриши
  35. Najbolja mi je PHOEBE! Ona je konza! Pru i Pajper obozavam ali Peidz mrzim! "BAS SU NASLI DOBRU GLUMICU UMESTO SHANNEN DOHROTY ( PRU )"
    Obozavam ovu seriju i nemogu da zivim bez nje tako da ne gasite je! Zapamtite: POWER OF THREE WILL SEND US FREE!

    ОдговориИзбриши
  36. Serija je EXTRA!!!!!!Mislim da je najbolja.OMILJENA MI JE PRU I BAS MI JE KRIVO STO JE UMRLA,A JOS NISU PRIKAZALI KAKO JU JE DEMON UBIO,POSLEDNJA SCENA JE BILA KAKO JE ONAJ DEMON RAZNEO PRU I PAJPER I ONE SU BILE SVE U KRVI.NAJLEPSA MI JE FIBI ALI PRU MI JE OMILJENA.NISAM SIGURNA DA LI CE PEJDZ MOCI DA ZAMENI PRU.BOLJE DA PRU NIJE NI UBIJENA.ALI IPAK MISLIM DA SU SVE VESTICE SUPER!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  37. najbolja serija sto je ikada snimnjena...najvise volim pejdz...najpozitivnija je od njih...i prelepa....ali ne zaostaju ni ostale sto se toga tice....:)))

    ОдговориИзбриши
  38. Serija je superrrr,moja omiljena,sve su vjestice super al najpolje su pru i fibi!!! :D

    ОдговориИзбриши
  39. SERIJA JE EXSTRA!!!!OMILJENA MI JE BILA PRU,A SADA NE MOGU DA SE ODLUCIM.NEGO JER MOZE NEKO DA MI KAZE STA SE DOGODILO U ONOJ EPIZODI SAD U PETAK 29.10.2010.ONO KADA SU ONE TRI SESTRE HTELE DA OTMU MOCI OD VESTICA.ONE PLAVE.

    SERIJA JE ZAKON!!!!!!HVALA

    ОдговориИзбриши
  40. E,STVARNO NE ZNAM STA JE BILO JER MOZE NEKO DA NAM KAZE.POOOZDRAV!!!!!!!
    CHARMED IS A BEST

    ОдговориИзбриши
  41. Ima na You tube-u cela serija u delovima i na srpskom jeziku... Ukucajte :Charmed, zatim broj epizode koju zelite da gledate, a zatim ukucate deo epizode... Evo, npr. CHARMED 20 1 i to je to....
    Serija je fantasticna... Najbolja je Alyssa Milano, a i ostale tri sestre su odlicne.... Pozdrav za Fibi! :) :) :)

    ОдговориИзбриши
  42. serija je extra mogu je gledat 100 puta i nece mi dosaditi najbolja mi je PIPER HOLLY MARIE COMBS posle piper su phobe paige i pru pozdrav za sveee i za piperrr :D

    ОдговориИзбриши
  43. Koliko imaju godina...MSM da je Pru umrla sa 32...

    ОдговориИзбриши
  44. serija je najbolja na svetu....obozavam FIBI ona je najlepsa...<3

    ОдговориИзбриши
  45. charmed mi je omiljena serija,a najj mi je Fibi,mnogo bih volela da mi neko napise sastav o toj seriji i da mi posalje preko fb-a Jelena Markovic,ja sam pokusala vise puta ali nisam uspela,pa se nadam da ce mi neko od vas ispuniti zelju.

    ОдговориИзбриши
  46. serija je prelepa,apejdz je najlepsa...

    ОдговориИзбриши
  47. serija je prelepa,a pejdz najlepsa..

    ОдговориИзбриши
  48. serija je vrh..steta sto se vise ne prikazuje..najlepse su fibi i pejdz.. :) <3

    ОдговориИзбриши