субота, 10. октобар 2009.

Holi Mari Kombs-Pajper

Ime i prezime:Holi Mari Kombs
Datum rodjenja:3.12.1973.
Mesto rodjenja:San Dijego,Kalifornija,Amerika
Visina:160cm
Hobi:* Ima 17 kucnih ljubimaca!Dva konja(Dzezebel i Dzes), cetiri ribice(bez imena), ceriti ptice(samo dve imaju ime Lori i Flauer), dva psa(Trevisa i Lolu), dve macke(Blu i Selenu) i dva zeca po imenu Tampr i Dzek.Inace macke i zecevi su jedine zivotinje koje zive u Holinoj kuci.
(Blago njima)... :)
*Trenutno ima cetiri tetovaze.Ruzu na desnoj lopatici i dva tibala(na rucnom zglobu) kao i leptira na grudima.
*Holi se udala 1999.god. a kuma joj je bila Alisa Milano!Drugi brak je sklopila 14.2.2005.
*Sina-Finlija Artura Donohjua je rodila 26.4.2004.god.
*Holina plata:Na pocetku snimanja serije "Cari" bobijala je 60 000$, a sada se ta suma povecala za bar jos jedu nulu.

23 коментара:

  1. EXTRa blog!!! Pogotovo mi se svidja ovaj post o mojoj omiljenoj glumici!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Extra je profil...Ovaj deo je najbolji!Samo nastavi da pises!!!!!xD

    ОдговориИзбриши
  3. Nije,najaca je Pru jer je ona najstarija sestra!

    ОдговориИзбриши
  4. ma znam nego po meni je najjaca kao glumica pa zato...

    ОдговориИзбриши
  5. svaka cast na ovoj biografiji, slazem se sa misljenjem da je ona njbolja u seriji, i zaista me odusevljava njena uloga...

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa je stvarno.Najbolja i najaca je u seriji!!! :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Nije najaca ali je lepa...To se slazem...♥

    ОдговориИзбриши
  8. Pajper je slatka i ima dobre moci u seriji ,,Cari"!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. ja najvise volim pru i fibi ali moja sestra voli nju zove se marija andric kada ce ponovo biti serija cari.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман3. јун 2010. 21:47

    Ma ona aje ewxstra najbolja je najljepsa je jeste da nije najstarija ima super moci:da zaledi vrijeme i da toko ubrzava molekule predmeta i ljudi da dovodi do eksplozijje.iskrena je vesela i sve najbolje o njo.iako da je ljubavni zivot bio u krizi na kraju se zavrsava sretno.dobila je dva sina i kcerku.i da kada je pru umrla morala je da preuzme ulogu najstarije sestre i da se brine o fibi i page tako da joj nije bilo laku.u svemu ja je OBOZAVAM!!!!!!pozdrav

    ОдговориИзбриши
  11. meni je fibi pa pajper najexstra tu nema sta gde one zive u kom gradu

    ОдговориИзбриши
  12. rose mcgowan and alyssa milano30. децембар 2010. 22:45

    jao što ja volim kad neko ima konja...
    -pa da ga jašeš

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман1. јул 2011. 12:27

    Super je najljepsa je u Cari

    ОдговориИзбриши