субота, 3. октобар 2009.

Evo prvih slika :)



8 коментара:

  1. Prva slika je lepa ali druga jos vise.

    ОдговориИзбриши
  2. Na prvoj slici najlepsa mi je Pajper.Na drugom mestu su mi Fibi i Pejdz.A na kraju Pru koja na ovoj slici i nije nesto lepo ispala.Knjiga senki je super,volela bih da je uzivo vidim.Njihova kuca je zaista velika i jos uvek nemogu da pohvatam gde se koja soba nalazi,ali zaista je lepa.
    Sjajne slike.

    ОдговориИзбриши
  3. slike su lepe na prvoj slci je najlepsa Fibi.Pa posle Pejdz pa Pru i na krju Pajper.Slike su super.

    ОдговориИзбриши
  4. Sve su lepe.Zaista nema razlike!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja odgovaram prvom koji je rekao da je prva slika najlepša . Ja govorim isto samo da je tu i Billy

    ОдговориИзбриши
  6. Nostalgija me uhvati kada vidim ovu kuci...Obozavam cari!!!!

    CHARMED FOREVER!! <3

    ОдговориИзбриши