недеља, 11. октобар 2009.

Alisa Milano-Fibi

Ime i prezime:Alisa Dzejn Milano
Datum rodjenja:19.12.1972.
Mesto rodjenja:Bruklin.Njujork,Amerika
Visina:157cm
Boja ociju:Braon
Roditelji:Tom(muzicar), Lin(modni kreator)
Braca i sestre:Brat Kori
Bracno stanje:Godine 1994. verila se sa Skotom Volfom, medjutim, rastali su se nakon godinu dana.
Udala se za pevaca Cindzuana Tejta 1.1.1999.godine, ali brak je trajao svega 11 meseci.Od 2001. da 2003.godine zabavljela se sa kolegom iz serije "Cari" Brajanom Krausom (Lio).Trenutno nema momka.!
Horoskopski znak:Strelac
Omiljena hrana:Sve sto njena mama skuva! :)
Auto:Sevrolet
Hobi:Zivotinje, jahanje konja...

10 коментара:

  1. Nema na cemu...Mozes da me pitas sta te zanima.

    ОдговориИзбриши
  2. Алиса је одлицна преслатка је, цхармед је екстра серија све наља боље

    ОдговориИзбриши
  3. Mi je obozavamo.
    Naca i Coka

    ОдговориИзбриши
  4. Fibi je odlicna i prelepa!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  5. a gde je o krisu?????? on je prelep...

    ОдговориИзбриши
  6. charmed je najbolja serija ikad a Alisa Milano je najlepsa ima dobre moci previdjenja i lebdenje sve puna mi je soba postera o njoj cao.

    ОдговориИзбриши
  7. MARIJA 4EVER CHARMED22. мај 2010. 20:22

    ja sam fibi.ja i moje sestre imamo napravljenu knjigu senki

    ОдговориИзбриши