субота, 10. октобар 2009.

Slike Pajper Halliwell

18 коментара:

  1. mi smo tvoje obozavateljke.
    Sofija i Natalija

    ОдговориИзбриши
  2. PAJPER ZAKON!!!!!!! preslatka je!:)

    ОдговориИзбриши
  3. jako ja lepa moja sestra nju jako voli i ja malo ali ja najvise volim alyssu milano

    ОдговориИзбриши
  4. prelepa je i ona je moja omiljena glumica:)))))))

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман3. мај 2010. 09:17

    Pajper je najlepsa od svih vestica!!!!!!!!ONA je druzeljubiva,pametna,iskrena........i prelepa.Pajper je moja omiljena vestica a i glumica!mnogo je volim i pozdravljam.MELANIJA!!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман8. мај 2010. 18:13

    pajper je prelijepa,al meni je najljepsa fibi ipak:))

    ОдговориИзбриши
  7. ja OBOZAVAM FIBI! :)) al je i pajper lijepa!!

    ОдговориИзбриши
  8. JA OBOZAVAM FIBI! ONA JE NAJLJEPSA VJETISCA :)))

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман8. мај 2010. 21:17

    Najbolja si Holly!!!Ja sam tvoja najveca obozavateljka

    ОдговориИзбриши
  10. Pajper je najbolja vjestica!Obozavam je! Pozzz.....za PAJPER!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман12. јул 2010. 21:55

    ja iskreno kazem fibi je najljepsa, mada je moja omiljena vjestica pajeper...ali pajeper je jedina razumna, samouvjerena i cvrsto stoji na zemlji....ona je the best

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман3. јул 2012. 18:20

    Piper je zanimljiva i slatka

    ОдговориИзбриши